Klachten & garantie
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nordicstore.nl. Wij nemen dan contact met u op om uw klacht zo snel mogelijk te verhelpen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Elke bestelling word door ons persoonlijk gecontroleerd voor verzending. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Bij het retourneren krijgt u het volledige aankoopbedrag als ook de verzendkosten vergoed.
Wat is het garantiebewijs van mijn product?
Uw factuur of aankoopbewijs is tevens het garantiebewijs. De factuur ontvangt u bij uw bestelling.