Bestellen & Betalen
Wij vinden het erg belangrijk dat u gemakkelijk kunt bestellen en betalen bij Nordic Store. Wij hebben hieronder een duidelijk overzicht gemaakt hoe u kunt bestellen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Op Nordicstore.nl kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Als u al eens eerder online bij ons besteld heeft kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Heeft u nooit eerder bij ons besteld? Allereerst van harte welkom op onze webshop! Een product aanschaffen bij Nordic Store gaat heel veilig en eenvoudig. Als u een product in uw winkelwagen heeft geplaatst, kunt u deze door middel van onderstaand stappenplan afronden:
Stap 1
In stap 1 van de winkelmand ziet u een overzicht van de inhoud van uw winkelmand. Indien nodig kunt u deze direct bijwerken. Door op de button “Ga naar de kassa” te klikken komt u bij stap 2.
Stap 2
In deze stap vult u al uw adresgegevens in en kiest u voor een betaalmethoden. We bieden iDeal aan en een aantal andere betaalmethoden voor België waaronder Belfius en Bancontact.
Stap 3
Afhankelijk van de betaalmethode wordt u naar de juiste pagina gestuurd. Na een succesvolle betaling komt u weer terug op onze webshop.
iDEAL
Met iDEAL kunt u veilig en vertrouwd uw bestelling afrekenen. De betaling vindt plaats in uw eigen vertrouwde bankomgeving. U kunt gebruik maken van iDeal als u bent aangesloten bij een van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Hoe snel word ik terugbetaald na een retour?
Wij streven ernaar de eventuele retouren die we ontvangen zo snel mogelijk af te handelen. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat wij, zodra de retour is ontvangen, binnen 2 werkdagen het geld terugstorten op je rekening. Afhankelijk van de bank kan hier wellicht nog een extra dag bij komen voordat het geld op je rekening staat!